The time just flys away!!

Nu blir det snart sängen!!  Är trött... Känns som om man är det hela tiden nu....  Fast de kanske beror på att de har varit sådant underbart väder och sen har man ju inte tränat något idag heller.... Men gissar på att typ alla är på Centrum ikvälll x'D  De är ju gratis inträde! Så de borde vara väldigt mycket folk som passar på nu!! ;) 


Men har haft en sjuk rolig dag! Tacos till lunch och trevligt sällskap!! Sedan blev de tacos paj hemma! :D  Fast de är ju inte maten som gör dagen rolig ;) haha!  Utan idag flyttade vi om JÄTTE mycket i butiken men till slut blev de jätte snyggt!!  Har även hjälpt kunder idag! ;D  Känns roligt att kunna göra lite nytta!! Men de är även en ny som har börjat och jobba där nu! Så då fick man en liten påminnelse om allting!!  Och så kunde jag hjälpa henne lite!! Annars är de ju alltid dem andra som måste lära mig saker hela tiden ;)  Fast komiskt igår så kom de (Jannike och Emma) in och hämtade mig på Dressman kvart i 1 som always ;) Och de praktiserar inne på Axelssons! Och då så sa dem typ nämen Känner våran praktikant era praktikanter! (Lena och Karin sa de då) haha!  Praktikanterna som känner varanndra lät så roligt x'D  Måste nog höra det för att förstå det menmen...  Fick även beröm idag också!! :)  Men idag sa Karin till mig att hon önskade att jag var hennes barn!!! :D haha!   För jag var så duktig hela tiden och gullig!! :D  Så de var en komplimang! :D  Men nu är de fasen bara en vecka kvar!! Känns som om tiden bara har flugit iväg!! Men så är det när man har roligt ;)

Som sagt LOVE this pic! :D 


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0