Tävlings koll!!! ;)

Nu blir de till att fixa allt inför brorsans kalas!! Eller allt är redan klart typ så de blir la sen stressa i sista stund ;). Fast jag måste fixa mig själv lite också xD har kollat upp tävlingar inför de närmaste månaderna!! Får tävla 2 helger i månaden! Så jag ska försöka att övertala mamma så får jag kanske vara med i Sveland cup !! :D. Har aldrig vart med i något sånt så skulle vara roligt att testa !! :) men nästa tävlings stopp blir i Borås!! Nära och bra ;) haha!! Men Div 1 i hoppning hade sin första omgång uppe på JFK idag!! :). Och de ligger nu på 3:dje plats!! :D roligt roligt! Dock skit nervöst att kolla på!!


Tar två bilder från efter prisutdelningen i första klassen ! Har ju bara dessa på min mobil!! Kommer fler ikväll !! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0