Taggad? Taggad? HALLLLÅ!! Är du Taggad? ;)

Nu är det dags för tävlig!! :D:D   Första lokala på gulliga Tamira!! :)  Så de ska bli sjukt spännande och just nu är jag lite trött... Men endå taggad!! :D  Men de bästa med att de är på JFK är att jag hjälpte till att bygga fram banan och därför fick jag också gå den ! :)  Så man slipper oroa sig för det!  Men sedan hjälpte jag till, eller snarare bara gick jämte att mäta in de 2 nästan banorna (orkade sen inte med den 4:de....)  Så första banan är typ bara höger galopp och andra banan är nästan bara vänster galopp!! :) 



När jag red igår efter att ha fått sluta så sjukt tidigt!! :D   Så övade jag mycket på övegångar!  och galopperade på en 8 volt, jag har haft väldigt svårt med att göra galoppombyten (vilket man sparar tid på!!)  Menigår så bytte hon i slutet helt i höger varvet i vänster bytte hon bara fram... Är lite jobbigare att också byta med bak!  Men om jag har otur att hamna i korsgalopp så lär jag ha lite problem... Hon blir dubbelt så stark i den!!  Menmen ska tänka positivt!! :D

Gårdagens outfit!  Inspirerad av de härliga fina vår vädret (dock önskar jag att de inte hade blåst så mycket!)



Facelook;




För att vara lite "väder ankare"   eller vad de heter... Så nu på morgonen är de lite minusgrader men framåt dagen så ska de bli strålande sol och knappt några moln och självklart plusgrader! Dock kommer de tyvärr att komma lite blåst från sydväst   ;)  haha!  Får se om jag förutspår rätt (vet dock inte exakt vart ifrån vinden kommer ifrån...)



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0