Sleeping is good and needed...!

Har haft min första sovmorgon på typ en vecka!!  Sov ända till halv 12 !! :D  Skönt att kunna vila upp krafterna lite för imorgon kommer jag ju inte direkt kunna sova lika länge.... Fast då är de ju roliga saker som händer så då gör det inget att man behöver gå upp tidigt!! :D 


Igår fick man sluta lite tidigare imed att de var fredag och allt ;)  hörde även hur de sa till varanndra att jag hade varit jätte duktig hela veckan och jobbat på!! :D  Så de är skönt att höra att de är nöjda med mig!! Så de gäller att fortsätta hålla upp detta bra arbetet sen nästa vecka!!  Träffade även en jätte trevlig kund som jag faktiskt kunde hjälpa!! :D 



När man kom hem blev de att slappa (sova lite...) och kolla på film!! :)   Känns skönt att avsluta veckan på ett lungt och trevligt sätt!!  Sedan fick man även lite katt besök av kära Puma!! :D  Lite jobbigt dock att klappa och klia henne nu för typ alla djur fäller nu så hon är inte direkt ett undantag så de blir till att damsuga!!  Vill ju inte direkt ha katthår i hela rummet... :) 

Känns otroligt konstigt att bara ha ridit en dag denna veckan så nu blir de upp till stallet och rida söta Tamira!! :D


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0