Play it simpelt!

Heejsan!  Har börjat testa att gå upp senare än vad jag brukar nu för tiden !!  Riktigt skönt om jag ska vara ärlig dock ligger jag halvvaken från halv 7 typ... Menmen Tänk att jag kan gå upp halv 8 och ändå hinna med allt!! :D  Nu är de bara att fixa lite frukost sen är man helt klar!! :D



Men igår tränade man Box med Olivia!  Träffade även på Mila där! :)   Men denna Box passet var roligt men som alltid jobbigt! Fast gillar mest att träna Box uppe på A6 mycket mysigare där!  Fast har börjart komma ihåg lite bättre slagen och så!  Är även bättre på att pricka ;)  haha!  Men som tur är Olivia väldigt duktig på att pricka! Tänk om man smäller till den andra mitt i ansiktet!  Skulle vara lagom pinsamt....! 

Dagens outfit;



Dagens facelook;



Makeup;




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0