My opinion!

Härligt väder att vakna upp till!! :D   dock så sov jag ut VÄLDIGT länge idag.... Så har typ bara haft en och en halvtimme på mig att bli klar!! Men har lyckats!! :D  nu ska jag plåstra om fingret som ser MYCKET bättre ut!!  Dock blir det la plåster resten av veckan.... För detta är inte den sorts sår som behöver "luftas"  ;)   Jaja såg ju självklart Top Model igår!  Men INGEN av de som är kvar ska vinna enligt mig... Menmen om Klara vinner hur ska hon kunna få ågra jobb!?!?  ingen ville ju boka henne!!!  Men Rebecka som typ ALLA ville boka hon åker ut!? Hmmm... Ytterst konstigt! Hade vart bättre om Janice hade fått bestämma!! :D


Dagens outfit:




Facelook;






Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0