Love and Hate is strong words!

Ojaa älskar mitt liv just nu!! Skulle haft F & S  idag (försäljning och service) Så är den typ INSTÄLLD och ingen hade skickat ut någon info om det :(    Då gick man upp för tidigt och stressade till skolan bara för att gå på den lektionen och jag som hade tänkt skolka från den!! :(  Ibland borde man verkligen lyssna på sin magkänsla!! -_- 


Jaja nu ska man ha prov om en timme som man lär få IG på :(   Jippie! Love my day :(  NOT!!!  Känner för att åka upp till stallet rida + fixa allt och sen gå hem och sova!  Kanske städa lite också... Får se hur jag gör!  Beror på hur sur jag blir ;)  hehe




My outfit:  

Har de nya gråa linnet som jag köpte igår på Bik Bok!! :)  De är kort i ryggen hann dock inte ta kort på de... "/  Köpte även ett par "riktiqa" träningsbyxor! Så nu är jag inte utanför längre!! :D hihi



Facelook:;


Sis gjorde en gullig fläta på mig sen har jag bara naturlig bas! Och lite grönt på ögonlocken!! Hann ju inte lägga mer så mycket tid på den idag.... jaja!



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0