Lots and Lots of gossip and ties!

Har haft en rolig dag och LÄRT mig en MASSA nya saker!! :D För idag var den där stylisten eller vad man ska kalla henne och fixade om lite i affären!! Blev jätte fint resultat!! Men kan säga att slipsar inte är min grej... Fast de finns jätte många snygga slipsar på Dressman och då vet jag verkligen vad jag snackar om! Har sett alla miljoner olika som de har!! ;)   Men färg är verkligen något som är viktigt så de är bra att man har gått igenom sånt i skolan!  Fast när man tänker tillbaka så började man gå igenom om färg redan på dagis...! :) 


Blev att man lunchade med Esther idag!! :D Riktigt mycket att prata om!!  Mycket händer på en vecka!! För henne är iallafall killarna inga problem ;)  haha! Säger bara Good Luck Esther ♥

Dagens outfit:





Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0