Just having a perfect time in my life !!

Nu blir de till att Nanna !! ;). Har haft en härlig dag på praktiken men lunchen var bäst av allt!! Haha studierektorn på peset äter visst lunch med eleverna för han tycker att det är tråkigt att sitta bakom en vägg istället för att umgås med eleverna! Så han ville höra lite vad vi tyckte om peset och så! Fast de ända var ju att ingen av oss går ju på peset!! Haha! Som tur va så frågade han inte mig vilken skola jag går på! Men shit va han pratade på! Roligt men lite konstigt. Om man tyckt att man själv inte varit så diskret så är han nog den odiskretaste människa jag någonsin träffat!! Pekade hej vilt på folk!


Men sen blev de upp till stallet och rida för Sis och Jesper hade varit snälla och fixat allt!! :D men hon var så duktig gick dåligt ibörjan men sen ville jag inte sluta för de gick så bra !!! :D hon gjorde galopp ombyte och allt!! Stolt över henne! :)


Men när man skulle hem så fick man vänta helt själv för pollarna ville bara ha mat... Inte trevligt att umgås med dem då! Så de fick bli musik,spel och varm choklad! Brände dock tungan på den "/. Menmen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0