It could always be worse!

Igår var de ju då träning!! Dock så var de jag, Olivia och två till som kom på Box x'D  haha!  Fatta att man fick uppmärksamhet! Kan lungt säga att min teknik suger när de kommer till boxning... Men lika roligt fast jobbigare än förra gången!! :D  Men de är skönt att de är på a6 är inte lika mycket folk där! :)   Får se om man kan gå nästa vecka också!! :D  Vilket jag VERKLIGEN hoppas på att jag kan!! Svettigt och jobbigt är de ju.. Kan säga att jag inte har några arm muskler typ x'D  Sen blev de att ta bussen hem och bara slö kolla på tv! Dock blev man fast där till typ 12... Så är något trött just nu!! :)   Men för alla som inte kollar på HV (like me!)  Så vann de ju faktiskt!  Så de skämmde inte ut sig som förra gången !!  Så lite stolta kan vi vara här i Jönköping ;)



Men praktik dagen var rolig! Käkade pizza (en Yalla Yalla!  Azz roligt att beställa x'D) dock gjorde jag bort mig lite när jag skulle ta ner två "stänger" med kläder ner till källaren så gjorde jag rätt med hissen men istället för att åka ner så åkte den upp!! Så de blev azz pinsamt när den åkte upp och folk skulle hoppa på!! Jag höll på att smått dö... Men som tur va skämtade de bort det hela!!  Fast de värsta var när en av dem kom ner springande med en tröja som hängde på en galge!! För de hade fastnat i hans väska.... Usch så pinsamt!!  Men fick även klä och välja byxor och bälten till ett par dockor!!  Kändes dock väldigt konstigt när man skulle hålla i rumpan eller låren på dockan... Fast den var vältränad ;) haha!!

Dagens outfit:



Facelook;




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0