If u forget something, do it right away!

Va så sjukt trött igår!! Var sista praktikdagen!! Fick bra betyg måste jag säga!! Fast samma sak som innan att jag måste våga prata mer och visa mer av min personlighet!! Så de blir något att jobba på!! :)  Och de älskade fruktflan kakan!!  Som jag höll mamma och Sis sällskap medans de bakade!! haha x'D  Fast nu blir det att åka in till dressman för att lämna tillbaka nyckeln som man behöver ha för att kunna ta hissen ner till källaren som jag pinsamt nog glömde!! :/ Lite typiskt också att de snöar idag, fast de var ju vad tidningarna lovade oss ;) haha!!




Red på utebanan igår med Tamira och hon blir skit lugn när man kom in där för innan de skrittade och travade jag fram på elljusan och då brallade hon och ville galoppera! Var som att sitta på en ung ponny!! haha ett litet brusfrö är hon allt ibland!! :D  Men idag blir det vila för henne!!

Dagens outfit:





Dagens facelook:




Dagens make;






Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0