If u don't feel like training do it any way u feel bettet after!!

Va ju ute på en promenad med väldigt lite folk som gick ;). Men roligt blev nästan lite power walking som jag och Esther körde xD. Riktigt roligt var de trots de tråkiga vädret... :)


Sen kom man hem vid 12 tiden och då blev de lite kakor sen kollade jag på Harry Potter fast jag somnade till den :( var sjukt trött så behövligt var de ju!! Kände inte direkt för att träffa Olivia och träna box sen.., men de var redigt bra att vi gick på box!! Va sjukt roligt!! :D. Känns nästan som om man vill börja med boxning!! Så de och core är mina favorit pass!! :D


Nu ska jag kolla färdigt på BL (biggest loser) sen blir det att äta lax, duscha och plugga till provet som man ska ha imorgon!! Och förhoppningsvis lägga mig i en bra tid ;). Tror ni jag lyckas!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0