Horse crazy and I LOVE IT!!

Livet är allt oförutsägbart!!  Haha!  Rolig dag att få lära sig naglar!!  SVÅRT men roligt!! :D  Min blev inte dirket jätte lyckad och jag har problem med de som Esther och Matilda gjorde på mig!! (jag biter på naglarna :( eller bara de som är fixade typ...)  Fast fina blev dem!!  :)  


Sen blev de upp till stallet och rida!! :D  För Sis hade vart så gullig och gjort allt + borstat min ponny!! :O  Så jag köpte med lite godis till henne!! :)  För de va hon allt värd!! :D Men Tamira va lite seg idag så de blev att öka lite istället!! Jag får ju inte rida ut eller har inte haft någon att göra de med, för de måste vara en väldigt lugn och snäll häst annars får jag inte rida ut tillsammans med den!! :(   Fast de är bra att vara på den säkra sidan!! :D  Men sen gick de azz bra lyssnade så fint på mig! Ska bli roligt att visa upp för Jens hur fin hon har blivit!! :D  Horses is my life ;) haha!


DON´T LIKE ME??

HAVE A SEAT WITH THE REST OF THE BITCHES
WAITING FOR ME TO GIVE A FUCK!!

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0