HELT JÄKLA UNDERBART!! ;D

HeejHeej!!  Vet att de kom JÄTTTTEE LIIIITE uppdatering igår!!  Men de tar på ens krafter att gå upp tidigt och tävla! Ridning är ju inte direkt den lättaste sporten! Sen hade jag ju också lite mer nerver än jag brukar ha! Imed att de va första lokala och allt!!! + att ägaren fick resultaten i sin mobil direkt när de hade kommit ut på nätet!! De gjorde mig inte direkt lugnare!!  Men kan stolt säga att de gick fort i första klassen därför kunde jag inte direkt ta snabba svängar i omhoppningen och därför fick jag en dålig tid...  Men vi var 6 stycken som var dubbel nollor och de va 5 plaserade och jag kom 5;a!! :D:D Happy Happy!!  Så de blev en grön rosett för mig och Tamira i L:D + 5  (85 cm)  Och efter det så släppte nerverna betydligt mycket speciellt när ägaren ringde och gratulerade!! :D 

Men till andra klassen så var banan ändå lite svårare för de va fram och tillbaka men de gällde ju att ta RÄTT hinder!! Men som tur va kom jag ihåg banan!! :)  Denna omhoppningen var lite bättre lagd för mig! För man kunde inte välja att ta några korta snabbare vägar! Utan de va lite mer tempo som gällde!! :D  Så jag satsade järnet! och mamma va inte överlycklig när hon höde mig smacka och såg mig driva på henne när vi kom till omhoppningen!! Men jag hade lite bättre koll och kunde reglera tempot lite bättre!!  Så kan glatt säga att jag VANN !! :D  Min första lokala och allt!! :D:D Kunde nästan inte gått bättre !! :)  Så jag svävade på moln!!  Men speciellt roligt var de att vinna över de andra som hade vunnit över mig i första klassen!! :=)   Denna klassen var då L:C + 5  (95 cm)  Och alla var typ chockade att jag hade vunnit!! :)  Men tävlingssäsongen börjar fint!! Så nu gäller det att planera in lite mer tävlingar!!  :D





BILDER KOMMER SEN (Har alla på Sis mobil!) 




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0