Forgive me but i´m so tierd.....

Sry för dålig update! Men började jobba tidigt idag!!  Kan nästan säga att jag började kl halv 6...  Imed att idag gott folk har vi ställt fram kl 1 timme!! Så förmodligen har många missat det... Men som tur så fixar mobilen och datorn det åt än!! ;)  Så därför är jag väldigt trött!!  Menmen bara att stå ut ;)  Fast idag är de en godis dag!! Riktig onyttig är jag! Fick ju höra igår att det är billigt lösgodis på Netto!!  Hur kan man låta bli att gå dit då!?  Bara en sjukt nyttig/duktig eller lat människa skulle klara av det!! x'D


Men gick bra att jobba med Sis! Jobbade på azz bra så vi hann ta en barbacka tur ute innan vi skulle släppa in pollarna!! :D  Men nu ska jag sova lite till haha!  Idag är jag trötter ;) 




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0