First day always the nervous one!

Idag blir de första dagen på praktiken!! :D  Ska bli roligt att se hur de blir!!  Dock är tiderna ganska dåliga menmen de är ju vanliga arbetstider så de får jag ju tåla ;)  Ska bli roligt att få se vad man ska göra!  Skönt att komma bort lite från skolan!  Slippa sitta inne och göra en massa teoretiska saker.... Så en månad blir de samanlagt att man slipper skolan!! :)  Hihi Happy!  Dock lite tråkigt att inte kunna träffa sina klasskompisar :( 

Är SJUKT irriterad på 3!! De har gjort så mitt abonemang inte gäller på den telefonen som jag har nu!? Så nu blir de att ta de lungt med surfandet... "/  Iallafall tills man har löst denna skiten!  Kan man aldrig ha någon tur!  Fast de som jag typ bara MÅSTE fortsätta med är Drawsome!  Love it!  Fastän jag är sjukt dålig på att gissa ord ;)  Så de som spelar med mig kanske inte tycker de är lika roligt.... :)


Dagen outfit;

Kör på de blåa byxorna och de nya gråa linnet!!  För nu i vår ska de ju vara färgstarka byxor och helst vitt upptill! Tror jag att de va iallafall!  Minnet är ju lite dåligt ;)  Ska även leta reda på min Kavaj!! Är ju soligt ute!  :D

facelook:



Håret lika jobbigt som vanligt men ska ju försöka att inte platta de så mycket!  Vill ju att de ska växa och inte förstöra det så mycket! Har ju börjat med att ta hand om det och inte "misshandla/förstöra" det!! :)   



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0