Don´t wait for the summer because then u just get winter...

Har kollat ikapp på några avsnitt från Pretty Little Liars!  och kollat klart på Once upon a time!! :D  Är lite beroende av de två serierna ;)  Speciellt de snygga kläderna i Pretty Little Liars!! Fast hoppas att man snart får veta vem A är !! :D  Har ju snart gått 2 säsonger ju!! 


Men fick sluta tidigare idag för typ första gången var jag klar med uppgiften som skulle vara klar senast fredag! Som han nu hade ändrat till efter lovet :(  men skönt att ha den klar! Har ju lite annat att göra nu under de här veckorna fram till lovet... Ska försöka jobba av allt så fort de går så när lovet väl kommer att man verkligen kan få LOV då!! :D  Brukar ju alltid ha så fullt upp så man behöver ju ledigheten ;)  Menmen !!  Idag har jag ju träningsverk så fick bli trevlig skritt tur med Sis!! :D  För hon får ju skritta Qajsa i 30 min per dag!! Så framåt går de ju!! :D

Gammal bilde ;)

När man ser dessa  bilder LÄNGTAR MAN verkligen till sommaren!! Och så kommer man på att de ska snöa imorgon och i västra götaland (tror jag de va!!) ska de bli upp till 15 cm snö!! :O  Tänk att vakna upp till det de är ju lagom roligt... "/


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0