Don´t kiss and tell!

Har då haft världens softaste Engelska lektion läste typ en halv sida och sedan bara svara F or T på frågor x'D  så lektionen har mest varit inne på Fb och sedan har man ju självklart spelat Drasome!! :D  Favorit spelet dock så målar jag väldigt fult :(  menmen de flesta har lyckats lista ut vad jag har målat ;)  haha!



Men igår på gymmet var de redigt roligt fick veta hur Victoria Secret modellerna får sina fina kroppar och så körde jag och Esther på cyklarna och rodd maskinerna och även lite balans övningar!! :D  Sen direkt efter de blev det att åka upp till stallet och träna för Jens dock så red jag skit dåligt igår... Men har lite att öva på nu!! Så Sis ska göra upp ett träningsschema för mig och Tamira!! :D   Och nu när Qajsa inte är okeej så ska hon vara min typ ridlärare... Så nu kommer de att bli skit jobbigt och verkligen 1000 % fokus All the time!!  Har problem att vara fokuserad i en timme... Menmen de ska la funka!! :D  Efter de blev de träning med Olivia :D    Riktigt roligt Core pass Jobbigt men roligt! :D  Har träningsverk i låren idag och sen ska man upp och rida!!   Lär bli jobbigt för mina ben!! :)  


Dagens outfit;



Facelook;






Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0