Don´t be drunk when you have kids!!

Nu blir de snart melodifestival!!  :D   En ursäkt att ta lite paus från pluggandet ;)  eller just nu läser jag bara en bok, fast den är så tråkig att jag tror de kan ta typ 2 veckor innan jag är klar med den x'D  Men kan säga att Jimmy tyvärr åkte ut igår :(   Menmen att ha ett snyggt lite irländskt utseende hjälper en inte jämt... ;) 



Tränade ju innan med Olivia!  :D Redigt jobbigt svettades som en gris!! Haha nä men de kändes som de iallafall ;)  Friskis pass är ingen barn lek direkt men de gör en så glad efteråt (trött men glad!! :D)  Efter det blev de hem och käka lite sedan upp till stallet och rida! Satt ner typ hela tiden i traven på Tamira och fatta från att redan ha tränat (+ träningsvärk!!)  Så kan jag säga att de kändes i magen!!  Men gick redigt bra sen och hon lyssnade !! Kände nästan lite för att tävla dressyr där ett tag !  Då kan man säga att de går bra!! ;D


Efter de så blev det att skritta Qajsa i 30 min! Blev en dramatisk början för de när folk är fulla så är de TRÅKIGA ELLER VÅLDSAMMA!!  Så huvudet blev proppfullt med en massa saker!! "/  Men när jag blir vuxen ska jag få egna barn + adoptera (de som har lite problem!)  För jag kan bara säga att när man tänker efter så är det sådana PATETISKA saker som tar upp ens tid hela tiden (bråk och sånt..) Medan de finns sådana människor som har de dubbelt så mycket värre!! De är ju bara att kolla på nyheterna så inser man det!!

Don´t drink and drive!  Borde finnas någor som heter Don´t be drunk when you have kids!!  Folk borde tänka sig för innan de öppnar något med alkohol i!! Fast vissa gör de la bara för att de är "coolt", "tufft" eller för att bli fulla...

Melodifestivals kläderna + Tacos ikväll!!  Vad kan gå fel!? 



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0