Doing my hair!

Tidigt uppe och är HELT klar!! :D  Ska ju nämligen klippa mig hos Sis idag!!  Eller det blir inget roligare än att jag ska toppa det x'D  Vill som typ alla andra att få långt tjockt hår! ;)  Kommer nog ta sin lilla tid för att få det.... Men de är nog värt väntan!! Hoppas jag iallafall!! :)


Har ju även bakat till min kära praktik plats!! Det är ju typ "tradition" att man gör det för de är så snälla att de tar emot en! Så jag bjuder på frukt flan!!  Dock har jag bara stått på och kollat när Sis och mamma bakade kakan.... Men ändå! Kan ju säga att de var jag som bakade den ;) haha!!




Dagens outfit;





Facelook:




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0