Bedtime!

Snart blir det läggdags!! Ska upp 5.45  imorgon... Så lär ju behöva sömnen ;)  är ju inte de lättaste arbetet man har.... Menmen ska bli roligt och se hur det är att jobba med Sis! :D 


Va uppe i stallet vid lunch tid typ...  Idag nu när de va så fint väder så körde vi på att hoppa inne!! Inte så stor risk att det är lika många som rider då!! :) Var bara jag och en till som också skulle hoppa!  Gick super bra! Hon var sjukt fin och lugn!! :D  Men sen när vi började höja oxern lite mer så gick det inte lika bra... Är van att jag inte kan lita på att ponnyn hoppa men detta gäller inte Tamira! Så nu är det mycket i mitt huvud som jag måste jobba på! För kroppen är stark och sinnet är svagt ;)  Jaja sjukt bra gick det när jag RED! Hoppade 1.05 med henne idag! Så känner mig lite bättre än efter tävlingen då man inte fick det bästa avslutet... Så ska bli roligt att träna på Tisdag!! :D  Dock så flög jag av idag... Så nu är de bara 20 gånger kvar haha ;) 



Efter detta blev det en snabbsväng hem och byta om + äta! Sedan in till stan och träna med Mila och Olivia! :D  Man blir trött men glad efter att man har tränat!!  Dock så hoppade vi typ genom hela passet... Så lite ont i benet fick jag.. Menmen som sagt kroppen stark sinnet svagt ;)




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0