Always fun when u feel at home!

Härlig dag på praktiken ännu en dag!!! :D Mycket att göra !  Fast nu börjar jag komma in i det hela och  "ta för mig" lite mer ;)   Och riktigt roligt att varje dag behöva öva sin engelska!! Blir dock nervös... Engelska kanske inte direkt är de språk som jag föredrar att prata... Men helt OK!  Fast idag kom de in en helt normal kille i bygg byxor och sökte en svart kavaj och när han hade kavajen, kavaj byxor och svart skjorta !! Asså säger bara WOW!! Så jäkla snygg blev han!!! :D  Har nog hittat 2 nya "favorit" outfits på killar!  Ena är då kavaj! och andra är helt enkel Piké tröja i en härlig färg till ett par chinos!! :D


Lunchade även med Esther idag!! :D  Riktigt trevligt!! De enda dåliga med praktiken ju! Så idag blev de kebabtallrik!! :D Azz gott!! Fast imorgon blir de nog att testa Pset´s mat!! Får se om de är lika gott ;) 


Söta Esther! Bild från förra praktik gången! :D

Självklart som varje ojämna tisdagar så var de sista Erika träningen :(   Fast man ska ju se de positivt att Jens kommer tillbaka men ändå!! Sjukt bra tränare nu när hon vågade ta för sig lite mer!! Dock måste jag fortsätta traggla på samma saker ända tills de sitter...  Men de ä ju sådant som man måste göra... Så Dressyr is tha shit ;) Nää men de måste la bli det för att de ska funka i hoppningen!!  Idag  var de typ lite banaktigt! Gick bra i början, dåligt i mitten..., och sedan bra i slutet! :)  Så helt OK träning! 



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0