A nice day!

Gårdagens Rixfm va helt okeej Dock lite segt att det inte var något efteråt så de hela höll på i nästan 2 timmar.... Va AZZ mycket bättre när det var nere i Rådhusparken!!  Men de slutade ändå bra!!  Så de va en rolig kväll eller snarare komisk!  Hahah! Shit va likt en tv-serie typ... Missförstod kvällen och sedan fanns inget att göra sedan blev man bjuden på en fest men ville inte dissa en kompis sedan blev de Taberg eller Bymarken men de hela slutade med att Olivia och Mila hängde med dem upp till bymarken medan jag och Linda åkte hem....  Fast vi tog en liten avstickare och träffade härliga trevliga människor!! :D  Så va en rolig kväll men AZZ kallt!!  Höll på att frysa ihjäl.... Menmen de gör inget, man lär sig att nästa gång ska jag ha på mig en tjocktröja också!! ;)


Rörig text men det var i korta drag om kvällen igår! :) 


Idag sov man ut och sedan upp till stallet och rida lite i skogen med Sis och efter det så blev det bara att slappa här hemma!! :D  Riktigt nice måste jag säga! Nu när man inte har några läxor eller nått sånt!! :)  Som typ alla andra skolor har deadlines kvar att göra för de har sin deadline den 11 juni istället för den 1 juni som jag har.....  Något positivt måste ju komma ur all den stress man har haft!! ;)  Fast jag har även hunnit med att klippa gräset (tjänat 50 kr!!) och diskat allt!  För pappa har haft golf tävling så var snäll och gjorde det för de är så trist när man kommer hem och måste fixa en massa!!  Eller så känner iallafall jag efter tävling ;) Har även slått in paket idag!! Måste dock säga att de är något jag VERKLIGEN måste träna på!! Haha som tur så är det insidan och inte utsidan som räknas ;)



Kraam Missfleur♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0