Förlovnings Fest!

Nu har jag inte uppdaterat på några dagar!! I fredags va jag alldeles för trött för de.... Jesus kristus de va en jobbig dag!  Red ett stenhårt pass på Tamira (tror nästan att jag svettades mer än henne haha!)  Det är bra träning om något!!  :D  


Lördagen va chill!  Fixade till rummet lite imed att Sis skulle ha vänner över (dock så va Jesper snäll nog och damsög!) Men blev lite stressigt i stallet !  Imed att man skulle vara i Mullsjö halv 6!!  (För er som inte vet så Jönköping, sen Habo och därefter Mullsjö och efter det Sandhem....)  Men redigt roligt va det och ett STORT GRATTIS till Thea och Kevin som nu är "officiellt" förlovade!! :D   De är SUPER SÖTA tillsamans !!  Man blir så glad när man kan se på ett par att de kommer hålla livet ut!! (Som Sis och Jesper!)   Va super skoj att träffa nytt folk!!  Dock så framstod jag lite som en puckad blondin....  Och jag va den ENDA som aldrig har kört Ölspelet!! HAhaa!! Men gulliga som de va så förklarade de spelet för mig!!  (jag gillade inte vattenfallet och jag fattade de inte riktigt heller....) Så de va en härlig kväll!!  Dock så frågade de mig
- Hur vet man om någon är smart?
- Om man gör en kullebytta!


Asså lite pinsamt va det!! Menmen Pinsamare än så blev de typ inte !! Som tur va!!  Men alla gör ju små misstag hela tiden!! Dock kom alla ihåg de som jag gjorde.... "/   Menmen !!  En jäklig rolig kväll va det!!  Det är så sjukt tråkigt att man inte är 18 än!!  Hate it!   Vill också gå ut på krogen!! Men whatch out i December!  För då kommer jag!! :D  Bättre sent än aldrig ;)  haha!



Snart blir det en sväng upp till stallet och första gången man släpper ner Ponnyna på gräset! :D  Får se om de busar något eller om de bara käkar... ;)  Men idag har Tamira turen och får vila!  (Har gått super fint och hårt denna veckan så de fötjänar hon!! :D)


Kollade igenom på BDB (bilddagboken eller dayviews tror jag de heter nu...)  Så blev så sentimenal (tror jag de heter!)  Alla gamla fina minnen!!  Bara ler när man ser bilderna!! Finns inget bättre än de!! :D  Massa minnen pinsama, roliga, konstiga osv.... Love it! ♥


Tog en dagens outfit från veckan nu!  Har ju inte visat alla dagar!! ;)  Längtar tills man kan gå klädd så igen!! Slippa detta tråkiga regn vädret!! Vill ha sommar!! :D Slutar ju skolan om mindre än en vecka!! :D  Happy!


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0