Tody list!

Har hunnit med allt på min "Att göra lista" !! :D  Sjukt glad när man hinner med sånt!!  Dock kan jag säga att man lär bli blöt idag!!  Har ju träningen ute och om de fortsätter ösa ner som det gör nu!  Hoppas jag att de byter så träningen är inomhus!! Känner inte direkt för att bli dygn sur!!  Har även köpt ett par nya ridstövlar!  100 kr begagnade som jag kan ha idag och imorgon!!  Imed att mina är sönder :(  och har inga short chaps som passar mig!! "/ 



Jaja hoppas vädret blir bättre för då kommer det bli en awezome dag! :D       Dock var de synd om en klasskompis som kom på brännbolls tuneringen! Komiskt nog kom vi på 3:dje plats av 6 stycken lag!! Undra om de andra klasserna också inte dök upp?  ;)



Fina Tamira!! På förr förra Jensträningen! :D


Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0