Sorry no pics!

Har inte kunnat få in några bilder från mobilen :(  Så i framtiden nu blir det att ha med kameran och använda sig av camen på datorn!! ;)  Så idag blir det tyvärr inga bilder... "/  
 
 
Men dagen har bestått av MÅLANDE!!  Jag och Michelle är nästan klara med första "lacket" av färgen nu!! Men det lyser ju tyvärr igenom.... Så de kommer behövas ett lager till på de gråa väggarna och 2 lager till på den gröna väggen (som nästan är vit nu! :D) Dock kan jag säga att man slappar lika mycket som vanligt när det gäller färgen... Haha!  Fast lite bättre har det faktiskt blivit! :)  Fick även beröm för mitt utseende!  Man måste ju ändå sminka sig och fixa sig lite extra när man går stylist linjen så jag körde på röda läppar idag och bara mascara på ögonfransarna och detta till den vita "läkar rocken"  Blev en skitsnygg effekt!  Så måste säga att de är synd att jag inte har någon bild på det :(  Fast dock fick jag dåligt att jag inte hade fixat naglarna!!  Så de blir det till att fixa nu på kvällen !!  Måste ju hålla standaren på att man går en Stylist linje ;)  haha!! 
 
 
Blev inget stall idag, mamma har ju semester så hon var gullig och fixade allt!! Idag var det en sådan tråkig regning dag... + Strömmen hade gått i stallet!!  Inte direkt roligt att rida i mörker... Eller det skulle inte jag tycka iallafall ;) hihi!  Så nu har jag börjat på min Au Pari ansökan!  Ska ju jobba som det nästa år!! :D  Eller det hoppas jag iallafall!! Men måste skaffa lite erfarenhet med barn!! Kanske ska fråga sen när man fått se sitt schema om man kan få praktisera lite på grästorp skolan?  Kan ju inte få något annat än ett nej ;)  haha! 
 
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0