Shit long time from The last time

Shit va längesen jag gjorde en uppdatering !! Men det har varit så mycket med att träna, fixa hemma och skolavslutningen ! Men idag blir det att se sin bror springa ut. Vilket betyder att han tar studenten!! :D som 5 andra i min ring gör... Men roligt ska de bli! Har fixat och donat hör hemma nu!! Ingen kan gå förbi utan att fatta att det är student på G ;) reste tältet igår (jag, mamma, pappa, sis, bror och Jesper) och idag har vi blåst ballonger ! (vilken mag träning det är!!) självklart fixar all mat också! Eller jag har inte gjort det men de andra har!! Haha xD

Jätte pinsamt i affären när jag smällde till handen (gjorde en high five) och den lät AZZ mycket!! Pinsamt för de höll på så i mer än 1 min!! Menmen de blir roligt för honom!! :D

Kraam Missfleur

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-1/2086394/images/2012/pic_206694790.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0