New hair colour in all lights!

Haft en bra skoldag med information om nästa skolår ang lärarna!  Känns skönt att allt ska bli nytt och fräscht!! :D  Och väldigt spännande! :D  Fast just nu är jag SUPER sugen på sommarlov x'D  Fast är azz glad att ha ett VG i Hälsopedagogiken!  Nu ska jag skicka in Idrotts projekt saken sen är man klar med ALLT!!  Känns lite konstigt men OTROLIGT skönt! :D



Efter skolan blev det upp till stallet skulle frissera Tamira lite!  Vilket inte är det lättaste... Fin blev hon! Fast hon kommer behöva gå med flätor i manen de närmaste  veckorna.... Hon har ju inte den lättaste manen att klippa + att jag är skit dålig på att klippa en jämn man (tur att jag inte valde frisör!!) Men hon gick fint i ridningen !! Så de va roligt!  Dock sjukt konstigt att rida med Short Chaps efter att inte ha gjort det på typ 4-5 år!!



Dagens outfit:


De nya kort byxorna!! Enkla men snygga! ;)


Facelook;


I "vanligt" ljus!! (har ju fixat hårfärgen lite!!)

Håret i "soligt" ljus!


Är sjukt nöjd!! El naturél  nu!! :D



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0