Just cry for a second and move on, it´s always people that have it worse then you!

Har varit en redig chill dag!  Har ÄNTLIGEN målat färdigt hela rummet! :D  Blev faktiskt redigt fint!! =)   Så imorgon kör vi igång med ett nytt rum!! Har tillochmed fixat byxor som jag kan måla i x'D 
 
 
Sen blev det hemfärd och vila, sola och läsa! :D  Sedan in till stan och träffa Olivia och Fanny, var ju på Au Pari mötet.... Fick veta all fakta man behövde dock så vet jag bara en sak!  Jag SKA jobba utomlands direkt efter jag tagit studenten!! Dock vet jag inte om jag får det jag vill eller hitta något annat!!  Ibland undrar jag hur det kom sig att jag fick denna otur att ha epilepsi! Men det är inget jag ska eller som jag skämms över blir bara tråkigt när det hindrar en från att göra de saker man vill, fastän alla läkare säger att man kan leva ett normalt liv... Menmen

Just cry for a second and move on, it´s always people that have it worse then you! 
 
Nu ska jag sova så jag är utvilad och orkar jobba imorgon!! ;)    Har även sett det traditionela Morden i Midsomer! Dock går det bara två avsnitt i sommar :(  Får hoppas att det kommer en annan lika bra kriminalare som man kan se nu under sommaren! ;D
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0