Gossip gossip. Will it ever stop!?

Har hänt så SJUKT mycket på en dag!! Skvaller skvaller på högsta nivå men denna gången STÄMMER det faktiskt!! :O båda stylist lärarna ska sluta så det blir helt nya till 3:an !! Lite surt men det hela funkade faktiskt inte (tyvärr) så vi behöver lite nytt "blod" eller vad man kallar det! Så hoppas jag att de blir bättre nästa termin men nu ska jag verkligen ta tag i mitt projekt arbete !! För om allt inte funkar vill jag inte bara vara en åskådare utan jag ska ta tag i allt själv!! Och hoppas att det går bättre då ;)


Men tränade igår med Olivia!! :) box på A6 blev det! Riktigt roligt! Och alla har verkligen sin egna twist på passen!! Så de va sjukt jobbigt men roligt!! :D och innan passet så blev det även lite shopping :D har inte shoppar på MÅNADER nu!! Så de behövdes verkligen!! Och bik bok har ju fått in kläder från Whitney Port !! :D så köpte ett gult linne från hennes märke! Ville köpa mer men måste spara till resan nu ju! Fast jag var TVUNGEN att köpa ett par svarta kort byxor har typ inga!? (i färgen svart). Så har bestämt outfiten till Rixfm imorgon!! :) sjukt roligt! Dock dålig stil av Loreen att inte dyka upp dock bryr jag mig inte jätte mkt om det de viktigaste är att Ulrik Munther kommer!! ;D

Sedan blev det en promenad med Mila och lilla Zumbo! Va jätte trevligt har inte "umgåtts" på typ 1-2 veckor nu!! Massa hinner ju hända på den tiden!! ;)

Bild på håret och outfit kommer senare (har dem på min dator) !!

Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0