Fun, Happy day! ;D

Va typ i skolan 30 min för att sedan gå hem... Hade ont i magen och kände verkligen inte för att sminka!! Det hela blir så tråkigt om man inte känner att man har energi för det hela (kände inte ens för att fejka energin!)  Menmen har fortsatt lite mer på mitt projektarbete! Som sakta men säkert börjar ta form!! :D  Ska bli så roligt när man börjar jobba med det på "RIKTIGT" eller vad man ska kalla det.... Har även kollat färdigt på Project Runway All Stars!  Riktigt roligt! Och en av de jag hejade på vann!! :D  Ännu roligare då ju ;)



Men dagens roligaste har varit att man blivit bjuden på en förlovningsfest!! :D Dock kommer ju Dilemmat vad man ska köpa till dem!! Så de blir till att börja tänka på det för de måste ju inhandlas denna veckan!! :)  Vet någon vad man ger i förlovnings present!?  För pinsamt npg har jag ingen aning.... Får se om jag får en snille blixt under natten!!  ;)




Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0