Feeling a little bit young

Idag fyller Olivia 18 år!!  Som också 4 andra vänner gör...  Känns verkligen som om man är den enda som inte är 18!!  Och det är ju ett tag tills man blir det!!  Men men man ska la "njuta" av att vara ung eller? 


Men idag tog man "ledigt" från skolan eller "skolka" med ett annat ord ;) haha!  Ingen i klassen skulle typ komma på brännbollstuneringen så hur roligt är det om man är typ 4-5 personer!?  Borde få ha filmdag eller något istället!! Räcker gott och väl med bara 2-3 tuneringar per år behöver ju lixom inte ha 4 stycken!? 

Jag - Mamma är det okej om jag inte går på brännbolls tuneringen imorgon? För ingen från min klass ska gå...
Mamma - Ja om alla andra ändå skolkar kan ju du också göra det!


Haha har man den bästa mamman ever eller?? ;) haha!  Inte alls grupptryck... x'D   Men väldigt gött att sova ut och kolla lite på So you think you can dance!   Brukar inte förla det för avsnitten håller på 2 timmar när de visas på tv så mycket bättre att kolla på nätet istället!! Och de är roligare att kolla i Amerikansk tid! ;)  Fast jag önskar verkligen att jag kunde dansa när man ser dem!! Fast det är lite sent att börja nu... + jag älskar att rida!! :D


Min att göra lista:
  • Slå in paket
  • Städa mitt rum
  • Plocka fram kläder jag ska tävla i imorgon
  • Fixa bland sminket
  • Börja rita/skriva lite
Inte så mycket idag!  Har redan kunnat bocka av två utav punkterna så har bara 3 stycken kvar!! :D

Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0