Ending very earlie!

Fick sluta mycket tidigt idag!! Eller kändes kanske bara så för man fixade till det sista i rummet!!  Så nu är de vackert! :D Så hoppas att de elever som har klagat blir nöjda!  Elevinflytandet är bra! ;)  Så har bara skrapat bort lite färg som hamnat på golvet + målat listerna!  Så imorgon blir det att måla ett "kontor"!!  Vet dock inte om jag ska göra det ensam eller om det kommer någon annnan ;)   Sällskap är ju alltid roligt så hoppas nästan lite på att de kommer någon rolig människa annars får musiken vara mitt sällskap på jobb timmarna ;) haha! 
 
 
Men nu blir det till att åka upp och rida! :D  Sedan efter stallet blir det att hämta papprena hos polisen (måste ju skaffa pass!!), lämna tillbaka alla böcker.....  Och sedan träna med Olivia! :D 
 
Dagens outfit:
 
Mina "målarbyxor" och en vit topp i lager! :)  Kör enkelt nu när jag ska måla hela veckan! ;)
 
Facelook:
 
Försökte köra på en annan bena men de blir till att köra på den vanliga i fortsättningen ;)  hehe!
 
 
 
 
Kraam Missfleur♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0