Chill day!!

Idag har varit en redig chill dag!  Sovit typ halva dagen!!  Behöver ju vila upp mig inför morgondagen ;)  Fast jag har redan bestämt kläder till imorgon så jag ska även förbereda så mycket som möjligt, för man lär ju inte direkt vilja gå upp kl 6.00 imorgon om vädret fortsätter såhär....  Fast har äntligen fixat över lite musik till mobilen!! Dock vet jag inte hur man tar bort musik från mobilen.... Sjukt irriterande!!  För ibland blir det ju fel så har massa dubbleter + en massa dålig musik....  Ett tag funkade ju inte ljudet på datorn så kunde ju inte veta hur musiken lät om det var omgjord eller inte....
 
Igår såg man Sis rida igenom Dressyr programen för hon ska ju tävla på Lördag!! :D   Och självklart red jag själv också ;)  Det gick faktiskt jätte bra!!  Speciellt i slutet!! :D  Så duktig polle man har! ♥  Dock är hon ju ingen dressyr ponny... Men det är ju inte det jag vill ha så jag är super nöjd med henne ;)   Men nu ska jag äta så man orkar rida sen idag!! x'D
 
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0