Catching up!!

Ojoj nu var de ett tag sedan man uppdaterade men det är så sjukt jobbigt att gå in via mobilen nu när appen inte funkar :(   Men ska försöka bättra mig!!  Tar ju typ ALLA bilder med mobilen så ska försöka få in några bilder från de senaste dagarna!! :) 
 
 
 
Men i förrgår betalade man då resan!! Tomt i plånboken.... Och längtan är ännu större nu till utomlandsresan!! :D  Ska bli så sjukt roligt men är ju lite över en månad kvar.... Fast då kanske man hinner komma ifatt med saker som man "ska/måste" göra!!  Fast lite irriterande är det att när man slutar tidigt från praktiken / sommarjobbet så går alltid bussarna så fel :(   Så i fredags blev det att gå över bårarp hem, kom hem 10 min tidigare än om jag hade tagit bussen!! ;D  Sedan blev det att man solade med Mila och Olivia som redan hade stekt typ hela dagen ;) 
 
 
 
Efter att man betalat resan så blev det att åka upp till stallet och ta en tur ut i skogen med Paulina!! :D  Riktigt trevligt!  Dock många myggor så man kan ju säga att de klias lite varstanns efter uteritten... "/  Typ de sämsta med sommaren!!  Alla dessa myggor....  Men riktigt roligt att rida på "andra sidan" och klättra i backar!! Dock svårt att veta vart man får och inte får rida.... Men försöker så bra man kan ;)  Dock vet man inte om de stämmer!! för de hade satt upp på någon annans mark att man inte fick rida där utan det är motionsspår och de som äger marken har hästar + de hade inte gått med på det!!  Så dålig stil att göra så!!  Fast om man är smart så behöver man ju inte vara där det är hästar imed att vi jämt kommer i "andra" hand.... Sen hade man turen och fick skjuts hem!! Annars hade jag fått springa i RACER fart ner till bussen!! Hade fått vänta nästan en timme annars... Och de va jag inte jätte sugen på att göra... ;)   Sen blev det att träffa Olivia och Mila igen!  Även Jonah, Sammi, Coffe, Jonna och Jesper! :)  Och kan säga att man ägde på kubb!! ;)  Eller iallafall vann de laget jag va med varje gång ;)  haha!
 
 
Får fortsätta sen om midsommar dagen!! x'D
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0