Tralalalalaaaaaaaaaaaaa

Idag när man kom ner till köket och märker att det står ett TOMT smörpaket i kylen -_- en känsla man inte vill uppleva... Dock hade vi som tur jordnöts smör som är väldigt torrt att ha på mackan "/ men bättre än inget ;) dock har man stött på ett geting bo idag! Jag såg det bara men den jag jobbar med blev biten "/ jäkligt glad för att det inte var jag! Fast lite jobbigt att man är skadeglad! Fast man säger la att det är den enda sanna glädjen eller? För när jag är trött så skrattar jag och nu är jag så trött att jag tror jag dör... Vill bara hem till min säng!! Igår blev det en uteritt med Linda :) tig de något lugnare Imed att vädret hade ändrat underlaget lite... Fast de va roligt och tempot gick lite lugnare ;D lyssnar faktiskt på vilket tempo den jag rider ut med vill ha!! Så duktig är jag tralalalalaaaa!!!! Men kan säga att jag va sjukt duktig igår cyklade in till stan och fixade så jag får mina pengar! Sedan cyklade jag upp till stallet!! Dock började de spöregna när jag skulle börja cykla upp för dalvik backen!! (sjukt brant och lång!!) men kämpade mig uppför mer än halva innan jag var tvungen att börja gå.... Sen på kvällen blev de att man pratade om helgen med mamma! :) mycket information och lite skvaller ofc! ;) haha! Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0