Riktig rolig dag!

En riktig rolig dag verkar de bli! ;D trodde aldrig att jag skulle bli glad över att gå till jobbet ;) haha! Eller snarare tiderna dock försover jag mig hela tiden :( så då blir de stressigt! Fast jag hinner i tid än då xD idag har jag valt ett linne som går upp där bak! Annars hade jag bog dött idag är ju gör fint väder ;) kan dock inte få en bra bild på min bränna "/ men det är typ som ett U där bak på ryggen... Men solkrämen är på! Hade jätte trevligt igår när jag träffade Esther ! :D blev en fika och en massa snack! Sen blev de att cykla hem och prata med Sis över Skype! Hon verkar ha de azz bra där nere i Florida ! Fast nu är det två veckor kvar tills jag åker och en vecka kvar tills Sis kommer hem! :) Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0