OMG trodde aldrig att detta skulle kunna hända!

Har haft en härlig jobb dag! Dock börjar jag bara bli tröttare och tröttare även mer förkyld :(   Får hoppas att de går över snart!  Har stött på ca: 10 spindlar idag!!  (2 döda och 4-5 stycken blev dödade och de andra slank undan...) Så inte undra på att de ska regna på Lördag så många spindlar som har dött!!
 
 
Men på eftermiddagen har jag tränat för Jens! :D  Blev en ensam träning igen dock kom vi typ 5-10 min sent... Lite pinsamt... Menmen de gick super bra! :D Har ju fått gå upp i höjderna till 1.10 nu!!  Fast nu måste jag DRIVA!! Vilket jag inte är van vid... Fast de ska jag bli nu!!  Haha!  Dock sa han att jag sitter som en MC-åkare.... (inte Mc Donalds utan sådana som kör motorcyklar... "/ och det är INGEN komplimang!!) Så de behöver jag VERKLIGEN öva på!  Blev även lite jagad av hans hund haha!! Lite roligt va det att den ville vara med och galoppera och få lite fart på Tamira!! haha! x'D  Men denna träningen gick nästan tillochmed bättre än förra veckan!! Och då menar jag verkligen att det gick SKIT bra!! Så nu blir det en nöjd tjej som lägger sig och sover!  Har dock en jäkla massa träningsvärk... Och de lär knappast bli bättre imorgon menmen de får jag ta!!
 
 
 
Har även rensat ut lite gamla bikinis och Bh:ar!  Fattar inte va många onödiga sådana man har!  (alltså de som blivit försmå osv...) Så de blir till att slänga ganska mycket dock är ändå lådan fortfarande full haha! x'D
 
Får bli en gammal bild som Mila har tagit! Ska försöka få lite nya bilder nu i helgen!! Ska bara försöka lära min älskade mamma att använda den ;) hehe!
 
Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0