Måndags och igår!

I måndags så kommer jag inte direkt ihåg vad jag gjorde xD haha! Eller jag tror att jag va uppe i stallet (eller det vet jag...). Hoppade även med Tamira bra inför imorgon då jag ska till lammhult! (över en timmes rese tid 10 mil gräns...) fast det är de värt! :D men de gick bra att hoppa! Hon va jätte fin dock nästa vecka ska jag testa att rida utan gogen! Måste kunna rida henne bra utan den också! :) va även ute på en promenad med Linda! Riktigt trevligt! :) Igår red jag och mamma ut! På morgonen så vi slapp alla kryp! ;D riktigt skönt! De va lugna och fina! :) Hälsade även på Olivia när hon jobbade och tog en lunch tillsammans! Riktigt roligt gjorde henne även sällskap sen på jobbet! Väldigt många som köpte fastän vädret SÖG!! fick även med mig 1 liter hem! Riktigt goda va det! Skulle lätt betala 20 kr för dem! + de är närodlade!! ;) Sen på kvällen fick de bli en promenad (de behövs då man har fått hem mormors UNDERBART goda bullar!!) fast man behöver även rensa skallen så då är de bara att lyssna på musik och gå runt Bårarp! Gårdagens outfit! Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0