Lite Att tänka på!!

Nu har man redan jobbat halva dagen!! Duktigt av mig tycker jag allt!! ;) haha! Men tänk bara denna och nästa vecka kvar att jobba! :O men fasen va gött de ska bli att få lite semester och värme ;) Dagen har hittills bestått av putsning av en maskin ! (fattar inte hur jag alltid kan bli så jäkla smutsig!! Kände mig lite som en bilmekanikner! Bara kläderna som va fel xD) snart är de dags för att battlas med ogräset! :) får hoppas att man vinner!! ;). (dålig trött humor!) men tänk på detta! Mina föräldrar klarade av skolan utan Internet (Google!) hur skulle vi klara sv det i dagens samhälle!? Svar: de skulle vi inte! We live in The era of smartphones and stupid people!! True Shit! Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0