Lalalalala......

Gick inte att lägga upp något igår... Men nu är det sista jobbdagen! :) veckan har faktiskt gått snabbare än jag trodde att den skulle! :) Igår så fick man skynda sig upp till stallet för man skulle träna kl 6 hemma hos Jens ! Igår blev det gruppträning jag och två stycken till som hade stor hästar ! :). Avstånden funkade mycket bättre och Jens sa att de var min bästa träning någonsin!! :D och att Tamira aldrig hade hoppat så bra som hon gjorde igår! :) riktigt nöjd är jag med henne hoppade även för första gången 1.15 och rev inte det någon gång!!! :D Dock måste jag köpa hans favorit kaka tills nästa vecka "/ det enda som inte gick bra på träningen! Hade sand ÖVER ALLT... Menmen sånt får man ta bara 4 gånger kvar nu ;) Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0