Helgen!

Igår tävlade jag då! Fick toppen väder och de som hade förutspått regn... Tyvärr måste man ju tävla i långärmat! Säkerhetssak... Men i första klassen fick jag ett stopp som jag tar på mig HELT och hållet!! I andra klassen blev vi ute... Så de blir till att hitta rytmen nu för höjderna är ju verkligen inga problem! ;D Idag har jag haft en chill jobb dag! Dock jobbigt att gå upp tidigt!! Skrittade även lite med Sis är ju inte bra för pollen att vila efter en hård träningsdag! Nu har jag bara slappat, duschat och njutit över lite ledig tid! Behövs nu när jag håller på med lite för skolarbete eller va jag ska kalla de ;). Men lite komiskt har blivit bjuden på fest i fredags och i går... Tyvärr måste man tänka på att sova när man ska gå upp kl 6 varje dag! ;) Nu ska jag träffa Linda och prata om veckan som har gått!! Mycket har hänt! ;) även en bild på de byxor jag köpte i tisdags! Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0