Gjort allt jag "måste"!!

OMG va varmt det är!! Imorse såg det inte ut att bli sådant varmt väder!! Sitter här med linne och jeans!! Inte smart drag menmen sånt är livet! ;) Har gjort det jag "måste" göra idag. Nämligen jobbat ! Vilket faktiskt har gått fort och roligt! :) fick även mat av dem !! Riktigt gott med grillad korv och hamburgare! Sådan mat som passar mig xD Haha! De tyckte dock att jag var lite kräsen äter nämligen inte potatissallad (eller någon potatis alls, bara pommes ;) hehe ) eller senap men de trodde att jag skulle dissa glassen!? Herregud never ever! Haha! Vem dissar gammaldags vanilj glass!?!? Dens hjärna måste undersökas ;) Blev sen att man cyklade in till stan och hjälpte Hannes (broden min!) att hitta snygga badbyxor! Hittade ett par azz snygga på stadium och passa på de är nämligen rea där nu! Hittade dock inget son jag verkligen ÄLSKADE så får vänta och rådfråga någon (inte Hannes starkaste sida direkt...) haha! Men sen stack han hem och jag gick o köpte min kära coca cola light! Haha! Har även köpt en kräm till min stackars rygg!! Eller nacke ska jag nog säga! Röd som bara den... "/ nu skulle de vara typiskt om någon smällde till där! Skulle fasen dö!! Så får hoppas att den funkar kommer även lukta lite avokado / kiwi! :D Snart ska man träffa Esther och prata!! Hann ju bara ta det viktigaste över telefonen! ;) hann även lägga in några nya låtar på mobilen dock så hann jag inte göra min fiskbensfläta! :(. Men de kommer en morgondag!! Som tur är!! ;D Kraam Missfleur Passar han i mina solbrillor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0