Gårdagens!

Fick underbart väder igår ! Dock kom vi två timmar för tidigt! Så fick vänta ett bra tag min klass startade inte förrens 13.15!! Och i den fick jag ett stopp och ett pet fick var hon duktig och känslan va bra ! Dock fick jag hoppa de 3 sista hindrena med bara en stigbygel! Sen nästa klass startade 16.30! Och den blev jag tyvärr utesluten men det är vänster bogen som jag inte fick med mig! Så det blir de till att öva på! Får hoppas att de går bättre i Aneby på lördag! ;) för någon gång måste de la vända eller!? Fast de va läskigt en satsade azz mycket i L:Cn och gick omkull! Som flera andra va nära på att göra...! 
 
 
På vägen hem hade vi den vanliga turen och hamnar bakom en BÅT!! Som körde 40-50 km/h hela tiden!! Och vi kom inte från floby förrens 18.00 ! Och de va säkert typ 20 bilar bakom oss eller nått... Fast de va några som tutade på båten när de körde om! Fast många gjorde idiot omkörningar! Där de va två heldragna linjer osv... Kunde ha hänt en seriös olycka! Menmen som tur gjorde det inte de! :D fast vi kom inte hem förrens 19.30!!! Så fatta att man var trött efter det! Fast som man säger vi hade iallafall tur med regnet ;) haha! 
 
 
Fast nu blir det jobb dags har ett rum till att måla! :D kanske blir fler efter det vem vet...? ;) fast jag hade kunnat få sovmorgon till 8.30 fick jag veta nu! Menmen va ändå uppe i stallet med mamma och släppte ner pollarna på gräset! De blev jättglada! :) 
 
 
 
Kraam Missfleur 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0