Dålig uppdatering så här kommer ett långt ett!!

Lite dålig uppdatering nu de senaste dygnet...!  Men har hunnit fixa pass!  Dock blev ju inte bilden den vackraste direkt... menmen So what!?   De ä ju ändå bara de på tullen som får se det ;)  Men får sluta lite tidigare på "jobbet" (feriepraktiken) så man hinner sola lite och ha ett sommarlov! :D  Idag skulle ha varit PERFEKT för att bada i !!  Dock fick det bara bli solning för min del...  Måste ju få lite färg på sig!! Vill ju inte vara en gräddnos eller spöke ;) haha!!  Fast snart har man bara 1 rum kvar att måla sen är det färdigt med att stöta på dammiga hörn med spindlar i!! :) 
 
 
 
Sen igår gick man på stan med Linda! :D  hittade ett par snygga byxor för bara 200 kr!! Inte ofta man hittar jeans så billigt ;)   Dock så har Sis shoppat jäkligt mycket mer men som tur får man låna av henne!! Trodde aldrig att jag skulle säga detta men Värnamo har ändå bra utbud i sina klädaffärer!! Blev även att man käkade på Evergreen och hade nice!  Hon har ju vart borta i 2 veckor nu 1 på sjöis och 1 på P&L!! Så man hade ju inte lite att prata om ;) haha! 
 
Sen kvällen spenderades med en kompis som man inte träffat på länge nämligen Mathilda! Sedan också med  Linda och några till trevliga människor!  En rolig härlig chill kväll blev det! Och är så jäkla glad att man inte fick skäll fastän jag kom 20 min sen x'D  Dock så va jag tvungen att sova direkt efter jag slutade jobba idag!
 
 
Men idag har jag även solat så får hoppas att man kanske har blivit liiiiiite brunare iallafall!!  Hoppas kan man ju alltid!  Och självklart när man solar så läser man ju KITTY!! Haha !  På kvällen blev det upp och ta hand om ponnynarna! Gick AZZ bra när jag red!! Dock har jag träningsverk nu "/  Menmen de är det värt så fin som hon va! :D 
 
Söta lilla Linda! :)
 
Denna dagen har varit bra har inte blivit kallad korkad en enda gång! :D  (Igår blev jag kallad det typ 20 +)
 
Kraam Missfleur♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0