Bröllop

Det har varit riktig dålig uppdatering nu det senaste! Så därför tänker jag börja från i lördags och skriva inlägg ända tills jag har kommit ifatt så idag kommer det att bli lite bättre och så kommer det att fortsätta!! :) I lördags var jag på bröllop! Va min mammas kusins barn som gifte sig! :) riktigt fint bröllop! Sedan efter vigseln så bar de av till nyparstugan! JÄTTE fin utsikt! Som tur va det uppehåll under hela bröllopet och festen! För jag och mila hjälpte till och servera! Gick väldigt bra! Dock slutade diskmaskinen funka så handtvätt = check! Haha! Men roligt var de! Sedan måste säga att de flesta blev lite lulliga desto senare det blev! Och vissa blev rejält packade! Så fick bevis på hur vi INTE ska festa sen i Cypern! ;) så alla glömde bort när mila tappade kaffe kannan i golvet (eller den gick sönder vilket är lagom roligt) fast skadeglädje har man ju så skrattade lite åt det ;) hehe ! Fast de va även några ungdomar som förfestade där uppe och tände eld på soptunnan (brände även sig själva...) SÅ P12 haha iallafall enligt mila fast måste hålla med henne om det! Blir tyvärr inga bilder på det snygga brudparet då http://blogg.se">blogg.se har valt att cp:a just nu!! -_- Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0