Bästa hittills!!

En jobbdag kvar denna veckan!! :D Så jäkla gött!! Idag har de vart soft har dödat lite ogräs ;) även försökt backa med släp RESPEKT för er som kan det! Haha ska inte tjata lika mycket på mamma nu när jag vet hur det är... xD Fick skynda upp till stallet och packa ner allt och fixa allting för nu har mamma bråttom till att hinna träffa kompisar! Det enda jag har bråttom hem till är duschen!! Har sand i håret, örornen, munnen och ja helt enkelt hela kroppen.... Fastnar mycket lättare när man är lite svettig... Men vart min bästa träning hittills hoppade 1.15 på henne och de gick perfekt! :D jag red bra och hon hoppade super bra! Så nu är det vara kombinationen kvar att öva på sen har vi hela paketet! ;). Dock lite tråkigt att de redan nu ska lägga ut henne på försäljning men sånt är livet. Kan inte vara ung för alltid ;) Kraam Missfleur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0