Sisådär...

Dagen har vart sisådär... Hade kunnat vara betydligt bättre men de blev att man gick hem för att jag hade ont i armen... Fick ett lika snyggt blåmärke på armen som jag har på hanleden!! Dock så försvann denna bulan lite fortare satt med is på den i typ en kvart!! :D   Så nu känns de bättre fick även jätte ont i magen "/  så har inte vart en toppen dag för mig :(     Men mår som tur var MYCKET bättre nu!! :D  Så de blir skolan imorron!! och nu blir de lite läsning innan man somnar!! :)    men stolt över mig själv över att vinna på engelskan över 3 pers!! (de brukar vara smartare än mig!!) 



För er som inte hängt med på svenskan eller inte har någon ordbok hemma...:

Migrän = JÄTTE ont i huvudet och man kan typ bara sitta i ett mörkt rum och inte göra någontin (förutom att sova..)

Ont i huvudet = Man har ont i huvudet men kan vara i ett ljust rum, läsa bok och i de mildare fallen så kan man kolla på tv eller vara inne på datorn!!



Så blanda inte ihop dem två nu bara ;)  Sjukt irriterande när folk gör sånt...



Kraam Missfleur♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0