Idrott!

Har ju vart hos sjukgymnasten!!  Gick ganska bra eller jag har en bula på benet som blir större när jag "tränar" jag ska inte springa och mitt högra ben är 3-5 cm "tjockare" än mitt vänstra...  Så känner mig inte jätte taggad till att ha simning!! Lär synas när jag bara har bikini !! :(  Och den ska ju typ vara kvar i 3 - 6 månader!! :(  Menmen ska bli intressant hur de går att rädda dockan i vattnet ;)


Men igår firade man ju pappa! :D  Han blev glad över presenterna! och han gillade fikat också ;) haha!!  Men efter idrotten så blir det Jens träning!! :D  Fast jag lär vara helt slut körd innan Jens träningen :(  Har typ redan nu ont i benen (träningsverk gissar jag på!)  




Kraam Missfleur♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0