Dagens ordning!

Hello!


Så denna dagen har sett ut såhär;

  • Började med att åka upp till stallet
  • Flög av när jag hoppade Tamira
  • Hem, duschade chillat kollat på tv och film.
  • Gick ut och gick vilse i skogen :(
  • Kom hem och hade träningsvärk och slängde mig i fotöljen!
  • Nu har jag ätit och kollar på kriminal serier hela kvällen! :D + försöka göra min läxa! :(

 

Så nu blire att försöka få igång arbetet med religionen så man blir klar med den! Men redigt jobbigt var de att gå vilse i den mörka skogen! Som tur var de lite snö men en gång så hamnade en gren runt mitt ben fick panik!! trodde att de va en kanin fångare eller va det heter!!

 

 

 

Kraam Missfleur♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0